
Musik
BRAMS & THE TEENAGERS
Fem voksne mennesker med ungdomskomplekser og en forkærlighed for rock og pop med rynker.
Brams and the Teenagers er ikke bare et band - det er fem mennesker med hang til øl -- og her menes meget øl (citat arrangør :) ærlighed og elektriske øjeblikke.Med hjertet bankende for dansk rock og pop fra dengang, man stadig røg indenfor, leverer de sange , du har sunget med på i bilen , i baren og under stjernehimlen. Ingen playback, ingen glitter .Kun velvalgte sange fra Johnny Madsen , Poul Krebs , Allan Olsen, Henning Stærk , Tv2 og et strejf af joe Cocker.
Repertoiret er en kærlighedserklæring til dem, der skriver med følelserne forrest og melodier, der holder hele vejen hjem fra byen Det er ikke Smart - det er ærligt . Det er ikke ungt - Det er Rutineret . Og Det virker. Hver gang. bandet består af: Michael - forsanger og guitarist Thomas Guitarist og tone jæger Øyvind bundsolid bassist Jesper trommeslager Pernille Sangerinde kor og saxofon Brams and the teenagers spiller ikke for at være smarte. De Spiller for at få dig til at synge med, smile skævt og måske lige nappe en ekstra øl
Info
Musik
Egnet for kørestolsbrugere
Gratis