Bevægelse

Danseteltet: Storbybal - med Nordisk dans Aarhus

Nordisk dans Aarhus på STORBYBAL i danseteltet i Rådhusparken!

Vores egne musikere vil spille op til bal, og forinden afholder vi workshop i det mest basale, så alle kan være med til ballet Aftenen er gratis, og alle er velkomne, uanset om man har danset en masse gange før eller aldrig har prøvet det, for målet er udelukkende at have det sjovt Kom alene eller med dine venner, og hvis du ikke har mod på at danse, så kom alligevel, for stemningen er også et besøg værd!

Program:

20.00-21.00: Workshop – ‘Survival on the Dancefloor’

21.00: Bal – fri dans med instruktion i fællesdanse undervejs

Læs mere om konceptet Nordisk Dans på: www.nordiskdans.dk https://www.facebook.com/nordiskdansaarhus https://www.facebook.com/nordiskdans

Vi tager billeder og videoer ifm. promovering. Kom over og tal med en af os arrangører, hvis du ikke ønske at blive fotograferet.

Samtykke til cookies

YouTube bruger Marketing Cookies...