Musik

DE SPILDTE TALENTER

Ikke bare et hvilket som helst "danse-orkester"

Deres mission med musikken er selvfølgelig at få folk op af stolene og vi kan garantere at det lykkes til fulde. Musikernes meget høje niveau og professionelle indstilling gør, at publikum oven i købet går hjem med en koncert oplevelse ud over det sædvanlige.

De Spildte talenter gør simpelthen det de er bedst til og bedst kan lide - at spille!!

Repertoiret er så bredt at det stort set dækker alt fra tiden tilbage omkring Elvis og helt frem til dagens hits - fra det helt stille til det mest heftige rock´n roll. Alt i alt vil dit arrangement om det er klub, fest, koncert, temafest eller andet - være i de bedste hænder hos "De Spildte Talenter"

Lidt om de musikere du møder:

Forsanger og guitarist Frank Larsen. Kompetent fremadrettet guitarspil i høj klasse. En meget stærk vokal der til stadighed trænes. Har modtaget undervisning af internationale sanglærere der samtidig har undervist topnavne som Dixie Chicks, Huey Lewis, Keith Urban og Christina Aguliera. Og så ELSKER han at synge!

Bassisten Kim Eskesen lægger bunden med bas spil i absolut topklasse. Kims referencer vidner også om at der har været bud efter ham fra top-navne fra hele verden. Kim har således arbejde med kunstnere som Andrew Strong, Suzi Quatro. Leningrad cowboys for at nævne nogle få i en lang perlerække af topkunstnere.

Leadguitarist Mads Pedersen tryllebinder ethvert publikum. Pt. måske Danmarks skarpeste guitarslinger. Foruden at spille i ”De Spildte” medvirker Mads i en masse forskellige konstellationer på de danske scener

Bag trommerne finder vi ingen ringere end Anton Kirkeby. Sammen med Kim danner han gruppens bundsolide rytmesektion, som gør det helt umuligt at holde sig fra dansegulvet.