Smag

“Fifteens” på femten

Alle aldre er inviteret til denne “store” nordirske bagedyst! Denne lørdag er i nordirsk tegn i Haven Aarhus, og derfor skal vi lave en delikat og nem kage, som i Nordirland kaldes “Fifteens”. Alle med et par hænder kan lave den. Det kræver blot at være en smule kompetitiv og at have en sød tand. Så kom for en smag af kultur, af sjov, og af fællesskab.

Lørdag d. 29. arrangerer Haven Aarhus, i fællesskab med en gruppe unge nordirere fra European Mission Fellowship, en række kulturelle begivenheder. Der vil være både seminar, bagedyst, fællesskabsmåltid og irske salmer og hymner om aftenen.