
Musik
Skibsgudstjeneste
Kom og vær med når Nordlys, Sømandsmissionens unge og Aarhus Bykirke afholder skibsgudstjeneste på kajen i Aarhus. Rammen om gudstjenesten er Sømandsmissionens skib Bethel, hvor Aarhus bykirke står for afholdelse af gudstjenesten. Her kan alle være med i fællesskabet om lovsang, bøn og prædiken. Der er også mulighed for altergang.
Præst og band står på skibet og menigheden sidder på stole på kajen eller står. Der er god plads til forbipasserende.
Før og efter gudstjenesten er der en kop gratis kaffe til alle samt mulighed for at få en rundvisning ombord på det gamle orlogsskib.
Info
Musik
Egnet for kørestolsbrugere
Gratis
Tider
10:00 - 11:30