EVENTASSISTENT*
Frivilligrolle
Opgavebeskrivelse
Har du en arrangementsafvikler i maven? Og vil du gerne have erfaring og noget på CV’et indenfor kulturproduktion? Så er du kommet til det rette hold! Som eventassistent bliver du tilknyttet et særligt event ved Festugen, som du skal hjælpe med at få afviklet på bedste vis. Det kræver, at du kan arbejde selvstændigt og har lyst til at prøve kræfter med at have ansvar on location. Du skal kunne have flere bolde i luften på samme tid, have gode samarbejdsevner og situationsfornemmelse samt naturligt overblik.
Opgaverne kan fx være klargøring og oprydning i forbindelse med det pågældende arrangement, tage imod aktører, sørge for backstage og forplejning, se til at det pågældende event forløber gnidningsfrit og i enkelte tilfælde være vært og hjælpe til med billetteringen. Du vil blive klædt på til opgaven som eventassistent af frivilligkoordinatoren eller den pågældende producent på arrangementet. Der kan både være tale om et enkeltstående event eller flere arrangementer på samme location.
Lokation:
Forskellige steder i Aarhus
Tidspunkt:
Vagterne er ofte lange og kræver masser af god energi og benkræfter
Vigtig info:
Du skal kunne arbejde selvstændigt og lide at have overblik samt tæt samarbejde med producenten på området.
Holdene markeret med en stjerne* kræver særlige forudsætninger eller erfaring, hvilket betyder, at vagtplanerne for disse hold ikke er åbne. Så hvis du er interesseret i et af disse hold, skal du tage kontakt til frivilligkoordinatoren på frivillig@aarhusfestuge.dk Skriv et par ord om dig selv og hvorfor du passer godt til opgaven.